کد و رمز بازي ها - GameCheats
پيام مدير سايت: سلام و خسته نباشيد به بازديد کنندگان و کاربران محترم، به وبسايت ما خوش آمديد اميدوارم که لحظات خوبي را در وبسايت ما سپري کنيد.

 

Stronghold 2 يک بازي استراتژيک است که داراي محيطي کاملا سه بعدي است..

 

اين محيط به بازيکن اين امکان را مي دهد که به راحتي بر آنچه در دنياي بازي رخ مي دهد اشراف داشته باشد..

 

جداي از قابليت هاي فني بازي نوع نگرش طراحان بازي به سيستم توليد و تهيه مواد اوليه و کالاهاي مورد نياز براي توسعه و پيشرفت نيز از جذابيت هاي بازي به حساب مي آيد..

 

Stronghold 2 دقيقترين و جذابترين بازيي است که زندگي در قلعه هاي زمان وسطي را نمايش ميدهد..

 

هنگام ورود به منوي بازي دو بخش The Path of Peace و The Path of war ديده ميشود..

 

در بخش The Path of Peace سه بخش Sim Campaign و Free Build و Custom Maps وجود دارد..

 

1.Sim Campaign : در اين بخش شما به منطقه اي که در حاشيه قلمرو پادشاه است اعزام شديد تا مشکلات سرزمين را حل کنيد سه لوردي که در اين سرزمين حکومت مي کنند نتوانسته اند مشکلات را حل کنند.در اين بخش مهيج به شما دستور هايي از طرف پادشاه داده ميشود که شما مي بايست ان ها را اجراع کنيد تا به دستور جديد برسيد.در اين بخش از بازي شما بيشتر به بخش هاي رضايت طلبي مردم و بهبود شهرها يا همان مناطق بازي ميپردازيد.

 

نکته: در اين بخش شما مي بايست خودتان بازي را save کنيد زيرا در اين بخش خود بازي،بازي را برايتان save نميکند..

 

2.Free Build : در بخش Free Build شما هيچ دشمني نداريد..اما حيوانات وحشي وجود دارد.در اين بخش شما ميتوانيد با ساخت قلعه ها و شهرها به توانايي اداره ي شهر يا قلعه خود بيفزاييد..

 

3.Custom Maps : در اين بخش از بازي به شما يک قلعه داده ميشود تا کار هايي را که از شما خواسته شده  را انجام دهيد..

 

در بخش The Path of Peace چهار بخش  Campaign و Kingmaker و Siege و Custom وجود دارد..

 

1.Campaign : در اين بخش شما دوازده مرحله را مشاهده ميکنيد..اين مرحله ها،مرحله هاي اصلي خود بازي است..

 

خلاصه ي داستان مراحل Campaign :

 

مرحله يک : در مرحله ي اول Sir William به همراه Player به دنبال پادشاه ميگردند ،بعد ويليام به همراه متيو(Player) به سمت رود خونه مي روند و سوار قايق ميشوند و به طرف قلعه فراموش شده ميروند.

 

مرحله دو : شما در مرحله دو بايد به راهب هايي که مي خواهند به ماموربت شان برسند کمک کنيد..پلي که به صومعه منتهي ميشه خراب شده پس از تعمير پل شما بايد براي مردم فلاندرز پارجه توليد کنيد..پس از ارسال لباس ها به فلاندرز شما در برابر آخرين جنگ جوي وانکيگ که قصد تصرف سرزمين شما را دارد مقاومت کنيد..

 

مرحله سه : شما پس از مقاومت در برابر اولاف يا همان جنگ جوي وانکبگ با يک ارتش به قلعه بانو سرن ميرويد تا سر عدوين را که زنداني شده را نجات دهيد.

 

مرحله چهار : پس از نجات عدوين او به شما يک قلعه که در ناحيه ي مرزي قرار گرفته شده هديه ميکند در آن منطقه يکي از دشمنان قديمي پادشاه قرار دارد که وظيفه ي شما کشتن آن است اما اول بايد براي خود قلعه اي بسازيد وبعد از انجام دادن چند تا وظايف ديگر بايد آن را بکشيد اولين وظيفه ي شما نجات  Sir Gary و نابود کردن شورشي ها و نجات راهب ها از دست گرگ ها..انتخاب با شماست نجات راهب ها:بعد ار نجات مقداري از راهب ها به کمک شما مي آيند..نابود کردن  شورشي ها: با نابود کردن انها به شما مقدار پول ميدهد..و اما نجات گري شما بايد به ارتشي که بيرون سرزمين گري قرار دارد حمله کنيد و آن ها رو فراري دهيد..بعد از انجام هر سه کار ارتش اولاف از يک طرف و ارتش کلن مکلود(همان دشمن قديمي)از يک طرف ديگر به قلعه ي شما حمله مي کنند.م.بعد از دفاع و نابود کردن هر دو ارتش شما ارتش خود را مي بايست جمع کرده و به کلن مکلود حمله کنيد..

 

مرحله پنج : وقتي که ويليام به همراه عدوين به شمال رفت اولاف ويليام را زنداني کرد..حالا الاف ويلام رو در قلعه ي فراموش شده اسير کرده..ما با ارتش خود به انجا ميرويم و ويليام را نجات داده اما ما ابتدا بايد صومعه رو باز سازي کرده در هنگام باز سازي عدين سعي ميکن تا شما رو به قتل برساند..

 

مرحله شش : گري قلعه ايي که در حاشيه ي قلمروي عدوين دارد را به ما ميدهد تا عدوين را دست گير کرده..اول بايد شما اولاف را نابود کنيد..بعد بيشر شهرها يا مناطق تحت حکومت عدوين را تسخير کرده..سپس بايد ارتش خود را درست کرده و به قلعه ي عدوين حمله کنيد..بعد از دست گيري عدوين شما در قلعه ي آن حکومت ميکنيد..لورد بارکلي و هوک(برادر ويليام)ارتش هاي خود را به سمت شما ميفرستند..به شما پس از شکست دادن هر دو ارتش از طرف لورد بارکلي پيشنهاد داده ميشود که با انها به دنبال تاج و تخت باشيد اما از طرف ديگر ويليام به شما پيشناد ميکند که با انها به حمايت از پادشاه باشيد..جواب دادن به اين دو پيشنهاد با شماست که ابا به پادشاه خود وفادار ميمانيد يا خير..؟؟؟

 

 

 

مرحله هفت : خوب شما بعد از قبول کرد پيشنهاد ويليام به پيش پادشاه ميرويد و بعد شما بايد قلعه اي که به شما داده ميشود را نفوذ ناپذير کنيد تا در برار حمله ي بارکلي و هوک دفاع کنيد..

 

مرحله هشت : شما بايد به کمک ويليام برويد که براي جلو گيري از برادرش رفته..ويليام در اردوگاهش محاصره شده ابتدا بايد ويليام را نجات دهيد و بعد لورد هايي را که در ان سرزمين حکومت مي کنند را نابود کنيد..سپس براي دفاع در برابر بارکلي و هوک آماده شويد..بعد از حمله بايد شما با ارتش خود به هوک حمله کنيد و او را بکشيد..

 

مرحله نه : لورد بارکلي ديگر تنهاست و هيچ متهدي ندارد عدوين که دست گير شده است..هوک هم کشته شده است..بارکلي در پايتخت تنهاست شما،ويليام و پادشاه هر سه با هم بايد از سه طرف بايد به قلعه حمله کنيد و پايتخت را پس بگيريد..در اين حمله کلن مکلود به ارتش پادشاه از پشت حمله ميکند..پادشاه خودش به خساب مکلود ميرسد شما بايد به دروازه هاي قلعه حمله کرده و در وازه ها را براي پادشاه و ويليام باز کنيد و بعد از وارد شدن ارتش پادشاه و ويليام هر سه با هم بارکلي را بايد بکشيد..

 

مرحله ده : شما با پذيرفتن پيشنهاد بارکلي به دشمن پادشاه تبديل ميشود..در اين مرحله بايد قلعه ي سرن را تصرف کنيد شما و لورد بارکلي از دو جهت مختلف حمله ميکنيد..

 

مرحله يازده : بعد از تصرف قلعه ي بانو سرن شما بايد ويليام را نابود کنيد شما به ويليام پيشنهاد ميکنيد که به شما بپيوندد ام قبول نمي کند پس شما مي بايست ويليام رو نيز نابود کنيد..

 

مرحله دوازده : پادشاه تنهاست و هيچ متحدي ديگر ندارد پس شما به همراه بارکلي و هوک به قلعه ي پادشاه ميرويد تا آن را بکشيد..در اين نبرد هرکسي که پادشاه را زود تر از ديگري بکشد پادشاه ميشود..

 

2.Kingmaker : در اين قسمت شما ميتوانيد دشمنان و متحدان خود رو انتخاب کرده کنيد و در هر مپي که شما دوست داشتيد ميتوانيد با دشمنان انتخابي خود به مبارزه بپردازيد..

 

3.Siege : در اين بخش از بازي شما يک شهر يا قلعه را انتخاب ميکنيد..بعد شما ميتوانيد از آن قلعه يا شهري که انتخاب کرده ايد دفاع کنيد و يا به آن حمه کنيد و آن را نابود کنيد..

 

4.Custom : در اين بخش از بازي به شما يک قلعه داده ميشود تا کار هايي را که از شما خواسته شده  را انجام دهيد..

 

سرزميننتان را توسعه دهيد و با قدرت و افتخار حکمراني کنيد..رعايايتان را با عدل و انصاف در پناه بگيريد و در شرايط بحراني از انان حمايت کنيد..

 

وقتي به قلمرو و قلعه اي که بنا کرده ايد مينگيرد شور زندگي را به وضوح مشاهده ميکنيد..

 

بافندگان از پشم گوسفندان لباس تهيه مي کنند..نانوايان از گندم آسياب شده نان مي پزند..دباغان در حال دباغي پوست گاوها و توليد چرم مي باشند و باغبان ها در حال انتقال محصولباغهاي سيب به انبار هستند..آهنگران از اهن استخراج شده از معادن شمشير ، گرز و ساير وسايل جنگيرا ميسازند تا سربازان در راه دفاع از مرز و بوم از انها بهره گيرند..قوش بازان با کمک پرنده هاي خود در حال پاک کردن قلعه از وجود موشها هستند و ديده بانان در حال مراقبت از ديوارها و دروازه هاي قلعه ها هستند..اينان و بسياري از حرفه هاي ديگر مي کوشند تا محيطي فراهم کنند تا در صلح و آرامش زندگي کنند..و از شما به عنوان سرپرست قلعه انتظار دارند تا با درايت خود در اين راه به انان کمک کنيد..

 

منبع : کد و رمز بازی ها | Game Cheats

نویسنده :Shahin

کپی برداری بدون ذکر منبع و نویسنده غیر قانونی می باشد





نويسنده: Mehrdad بازديد: 24667 نظرات:
موضوعات:کد و رمز بازی های pc ,
برچسب ها:کد بازی Stronghold 2رمز های بازی Stronghold 2راهیابی بازی Stronghold 2استراتژی بازی Stronghold 2راهنمایی بازی Stronghold 2کد بازی سنگر 2 رمز بازی سنگر برای کامپیوترراهیابی بازی Stronghold 2 ,

نظرات مطلب

اين نظر توسط: Ehsan در تاريخ: 1398/11/9/3 ساعت: 10:28 ارسال شده است.

خیلی سخته چه چطور سطحشو بیارم پایین اصلا رد نمیشه

اين نظر توسط: امیر در تاريخ: 1397/8/24/4 ساعت: 23:20 ارسال شده است.

سلام داداش خسته نباشی
داداشمیشه منو هم راهنمایی کنی
بازی قلعه دو قسمت The path of Peace مرحله 4اش
ممنون میشم راهنمایی کنی داداش

نمایش کلیه نظرات

1 - نظرات اسپم و تبليغاتي ارسال نکنيد. ( در غير اين صورت لينک حذف مي شود )
2 - تنها به نظرات کاربران پاسخ داده مي شود.
3 - به نظرات فينگليش و انگليسي پاسخ داده نمي شود، از زبان فارسي استفاده کنيد.
4 - درخواست هاي خود را در انجمن وبسايت مطرح کنيد.
5 - انتقادات و نظرات خود را از طريق فرم تماس با ما ارسال کنيد.

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ما را در گوگل محبوب کنيد